Навчальні проекти 8 клас фізика



Види проектів:
·        Дослідницькі;
·        Творчі;
·        Ігрові;
·        Інформаційні.
Етапи роботи над проектом:
1.     Сформувати мету проекту.
2.     Вибрати методи отримання та обробки результатів.
3.     Результат роботи.
4.     Захист проекту (презентація).



ПЛАНИ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ У 8 КЛАСІ
Розділ І
Теплові явища
Проект. Екологічні проблеми теплоенергетики та теплокористування.
Можливі об’єкти дослідження: ТЕС, побутові газові та твердотопливні котли.
Ключові питання (проблема):
·          Наслідки використання теплової енергії згоряння палива.
·          Способи зменшення негативного впливу роботи теплових установок.
·          Сучасні теплові котли.
·          Джерела інформації.
Ресурси: Газовий побутовий котел, термометр, газовий лічильник, довідкова література,

Проект. Енергозбережувальні технології.
Можливі об’єкти дослідження: альтернативні джерела енергії, теплоізолюючі матеріали, віконні системи.
Ключові питання (проблема):
·   Шляхи втрат теплової енергії.
·   Прості способи збереження теплової енергії.
·   Використання певної енергозберігаючої технології.
·     Джерела інформації.

Проект. Унікальні фізичні властивості води.
Можливі об’єкти дослідження: фізичні властивості води у трьох агрегатних станах.
Ключові питання (проблема):
·        Вода на планеті Земля.
·        Важка вода.
·        Фізичні характеристики води.
·        Джерела інформації.
Розділ ІІ
Електричні явища. Електричний струм
Проект Електрика в житті людини.
Можливі об’єкти дослідження: використання електрики.
Ключові питання (проблема):
·        Чи можливе сучасне життя без електрики?
·        Історія джерел енергії.
·        Негативні наслідки безпечного поводження з електрикою.
·        Використання електрики в медицині, агрономії, транспорті.
·        Джерела інформації.
Ресурси:

Проект. Сучасні побутові та промислові електроприлади.
Можливі об’єкти дослідження: побутові електроприлади та (або) промислові електроприлади.
Ключові питання (проблема):
·        Прототипи сучасних електричних пристроїв.
·        Характеристики електропристроїв по енергозаощадливості.
·        Джерела інформації.

Проект. Застосування електролізу і струму в газах у практичні й діяльності людини.
Можливі об’єкти дослідження: рафінування, гальванопластика, гальваностегія, освітлення лампами денного світла та рекламними трубками, газозварювання, свічки запалювання.
Ключові питання (проблема):
·        Закони в основі явища.
·        З історії практичного застосування електричного струму в електролітах та газах.
·        Установки для практичного застосування.
·        Українські підприємства.
·        Джерела інформації.
Ресурси:

Проект. Вплив електричного струму на людський організм.
Можливі об’єкти дослідження: організм людини, електричний струм.
Ключові питання (проблема):
·       Дії електричного струму.
·       Безпечний та вражаючий струм.
·       Електрика самої людини.
·       Джерела інформації.
Ресурси:
http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/fizika-liudini.html

 Зразок оформлення звіту
титульний аркуш
Васильківський навчально-виховний комплекс
«загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –
дошкільний навчальний заклад» №4








Навчальний проект з фізики
на тему
«Тема проекту»







Виконали:

Керівник:
Бондар Ірина Григорівна, вчитель фізики
















Васильків 2016
виконана робота

Тема.
Мета. (З’ясувати, створити, дослідити, перевірити)
Завдання:
1.
2. …
Об’єкт дослідження:
Очікуваний результат.
Умови дослідження: (природні, лабораторні)
Ресурси:
Термін виконання (години, тижні)
Розподіл обов’язків (для пар та груп)
(П.І учня – обов’язок)

План виконання проекту.
(коротко заплановані етапи виконання)
1.          Обрання теми та визначення головної мети та постановка завдань.
2.          Збір інформації
3.          Виконання проекту.
3.1.   Опрацювання інформації.
3.2.   Проведення експерименту
4.          Оформлення роботи.
5.          Захист проекту у вигляді …(плакату, комп. Презентації, розповіді, демонстрації)


Вступ
Ми обрали тему тому, що …
Мета та завдання були поставленні для того, щоб з’ясувати …
Інформацію знаходили з джерел:   
Основна частина:
Ми розпочали роботу з того, що вияснили, …
Приступили до …
Результати зафіксували …
Досягнули  (не досягнули, частково досягнули) мети, оскільки …
Висновок

Коментарі

Дописати коментар